ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Elbląg
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowegoDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowego

Szczegóły informacji

Wymeldowanie z pobytu czasowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-10-10 13:30:43

Termin załatwienia

Niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Marta Wojarz

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Elbląg 
ul. Browarna 85 
pokój nr 8

Telefon kontaktowy

55 234-18-84 w.40

Sposób załatwienia

wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Elbląg ul. Browarna 85 , pokój nr 8

Wymagane Dokumenty

1. Wypełniony i podpisany formularz "zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego " 
2. Dowód osobisty
3. W przypadku zgłoszenia wymeldowania przez pełnomocnika dodatkowo:
- pisemne pełnomocnictwo do wymeldowania
- dowód osobisty pełnomocnika

Czas realizacji

niezwłocznie

Opłaty

1. Nie pobiera się opłat za dokonanie czynności dot. realizacji obowiązku meldunkowego
2. 17,00 zł - opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa ( w przypadku, gdy osoba zgłaszająca wymeldowanie działa przez pełnomocnika)
Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu
3. 17,00 zł - opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia na wniosek osoby dokonującej wymeldowanie z pobytu czasowego lub jej pełnomocnika

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego można złożyć w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadanie publiczne.
 
Osoba zgłaszająca wymeldowanie z pobytu czasowego może otrzymać zaświadczenie o wymeldowaniu z pobytu czasowego na własny wniosek.

Podstawa prawna

- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego (  Dz.U. z 2017r. poz. 1257 z późn. zm)

- ustawa z dnia  24 września 2010r. o ewidencji ludności ( Dz.U. z 2017, poz. 657 z późn. zm.)

- ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1827 z późn.)
 
- rozporządzenie  Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełnienia formularzy przy wykonywaniu obowiązku meldunkoweho (Dz.U. z 2017, poz.2411 z późn. zm.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony