ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Elbląg
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko d/s ewidencji ludności i dowodów osobistych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Elbląg

Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich

Data udostępnienia: 2018-03-22

Ogłoszono dnia: 2018-03-22 przez Maria Sobczak

Termin składania dokumentów: 2018-04-03 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3

Zlecający: Urząd Gminy Elbląg

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
    przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
1) mile widziana znajomość pracy w Systemie Rejestrów Państwowych w aplikacji Źródło,
2) odporność na stres i wysoka kultura osobista,
3) znajomość :
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności,
- ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych,
- ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych na pobyt stały  i czasowy oraz rejestracja tych danych  w systemie PESEL,
- prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach zameldowania i wymeldowania z pobytu stałego i czasowego,
- współpraca z Urzędem Stanu Cywilnego i innymi organami w zakresie aktualizacji danych i zapisów w systemie PESEL
  i rejestru dowodów osobistych,
  - prowadzenie dokumentacji  dowodów osobistych,
- prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności w systemie informatycznym w formie rejestru mieszkańców oraz rejestru 
  zamieszkania cudzoziemców,
  - prowadzenie i bieżąca aktualizacja rejestru wyborców,
  - wydawanie zezwoleń na organizację imprez masowych i zgromadzeń.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych – podległe bezpośrednio Kierownikowi Referatu Spraw Obywatelskich,
  2. miejsce wykonywania pracy – Urząd Gminy Elbląg ul. Browarna 85  i teren Gminy Elbląg,
  3. zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony,
  4. w pełnym wymiarze czasu pracy,
  5. przewidywany termin rozpoczęcia pracy –  kwiecień/ maj 2018 r.

V. Wymagane dokumenty:

1)list motywacyjny,
2)curriculum vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3)kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie potwierdzające okres zatrudnienia dla osoby pozostającej
w zatrudnieniu,
4)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6)oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie( określony w załączniku Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w  sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika - Dz.U. z 2017 r. poz. 894 t.j.),
7)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8)oświadczenie  kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni
praw publicznych,
9)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych,
10)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystaniaz uprawnienia, o którym mowa
art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopad 2  008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.),
11)oświadczenie o następującej treści :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w  przedstawionych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji- zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 922 z późn. zm.)  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn. zm)
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Gminy Elbląg, w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż  6 %.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-04-03 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zaklejonej kopercie z dopiskiem : „Nabór na  stanowisko urzędnicze ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Elbląg, ul. Browarna 85 pok.
Nr 20, lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Elbląg , ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg w  nieprzekraczalnym terminie do  03.04.2018  r. do godziny 1500.
Podany termin dotyczy także aplikacji nadsyłanych pocztą – decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Elbląg.
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Wójta Gminy Elbląg odrębnym zarządzeniem.
 
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz
o wynikach naboru będą  umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminaelblag.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Elblągu ul. Browarna 85.
c. Miejsce:
Urzędu Gminy Elbląg, 82-300 Elbląg ul. Browarna 85 pok. Nr 20, ,

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Przez złożenie dokumentów uczestnik naboru wyraża zgodę na poddanie się procedurze konkursowej.
  2. Informacji o konkursie udziela:
  • kwestie organizacyjne: Maria Sobczak – inspektor ds. kadr i działalności gospodarczej –
tel. 55/234 18 84 w. 38
  • kwestie merytoryczne: Krystyna Murawska- Sekretarz Gminy Elbląg – Tel. 55/234 18 84 w. 24,
  1. Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydata, który w drodze konkursu zostanie zatrudniony na stanowisku ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Urzędzie Gminy Elbląg zostaną wpięte do akt osobowych.
Po upływie 30 dni od ogłoszenia wyników naboru dokumenty niezakwalifikowanych kandydatów, które nie zostały odebrane zostaną zniszczone.
 
  1. Obowiązek informacyjny:
                Zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych( tekst jednolity
                Dz.U. z 2016r., poz.922 z późn. zm.)  informuję:
  • administratorem podanych przez kandydata danych osobowych jest  Gmina Elbląg,
    z siedzibą przy ulicy Browarnej 85, - reprezentowana przez Wójta Gminy Elbląg,
  • celem zbierania danych osobowych jest realizacja zadań ustawowych. Administrator danych osobowych może przekazać dane osobowe upoważnionym podmiotom na podstawie
    i w granicach prawa,
  • każdy ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiana oraz kontroli
    w oparciu o art. 32 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
« powrót do poprzedniej strony