Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko urzędnicze ds. koordynacji gminnego Programu Profilaktyki i rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Urzędzie Gminy Elbląg
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Elbląg
Wymiar etatu: 1/3
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Organizacyjny
Data udostępnienia: 2019-08-02
Ogłoszono dnia: 2019-08-02
Termin składania dokumentów: 2019-08-21 16:00:00
Nr ogłoszenia: 7
Zlecający: Urząd Gminy Elbląg
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe, preferowana administracja.
- Minimum półroczny staż w administracji publicznej.
- Pozostałe wymagania określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określone dla stanowisk urzędniczych
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi pakietu biurowego MS Office ( WORD,EXCEL),
- duża samodzielność i kreatywność,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie komputerowej ewidencji w zakresie wydanych zezwoleń na obrót napojami alkoholowymi w podsystemie PUMA.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, tj.:
- kompletowanie i sprawdzanie pod względem formalno - merytorycznym wniosków oraz ich zgodność
z ustalonymi zasadami, - przygotowywanie wniosków pod opinię Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- przygotowywanie postanowień w zakresie opinii Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- przygotowywanie zezwoleń i innych decyzji oraz postanowień,
- prowadzenie rejestru zezwoleń oraz rozliczanie wykorzystania limitu,
- naliczanie opłat z tytułu korzystania z zezwoleń na obrót napojami alkoholowymi i weryfikowanie zezwoleń pod kątem uiszczenia opłaty, wydawanie zezwoleń i zaświadczeń o dokonaniu opłaty
za korzystanie z zezwoleń, przygotowywanie zwrotu ewentualnych nadpłat.
- Obsługiwanie interesantów w zakresie realizowanych zadań.
- Współpraca z organami kontrolnymi.
- Przeprowadzanie kontroli punktów sprzedaży napojów alkoholowych.
- Przeprowadzanie wizji lokalnych (oględzin) punktów sprzedaży napojów alkoholowych.
- Opracowywanie analiz, informacji dot. zakresu prowadzonych spraw.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- praca w pełnym wymiarze 1/3 czasu pracy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy lub CV,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata dotyczącego kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków ( kombinacja dużych i małych liter), jakim Urząd Gminy będzie się posługiwał publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne w przypadku, gdy kandydat nie wyrazi zgody na to aby jego imię i nazwisko publikowane było na etapie postępowania konkursowego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania
z uprawnienia, o którym mowa art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopad 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz. 1202) - kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-08-21 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem : Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze d.s., koordynacji gminnego Programu Profilaktyki i rozwiązywania Problemów Alkoholowych należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Elbląg, ul. Browarna 85 pok. Nr 20, lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Elbląg , ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg
w terminie do 21.08.2019 r. godz. 16:00.
w terminie do 21.08.2019 r. godz. 16:00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Elbląg, ul. Browarna 85 pok. Nr 20, lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Elbląg , ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg
w terminie do 21.08.2019 r. godz. 16:00.
w terminie do 21.08.2019 r. godz. 16:00.