1) obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej, któremu na podstawie umów
międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na
terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
2) wykształcenie wyższe,
3) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2 ustawy
z dnia 21 listopada 2018 roku o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018 r., poz. 1260), w tym co
najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach
lub
co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2
cytowanej ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych
jednostkach sektora finansów publicznych,
4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) brak przynależności do partii politycznych,
8) znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych,
9) bardzo dobra znajomość :
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministra z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych,
10) stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku,,