Elbląg: Roboty budowlane branży drogowej realizowane na działce nr 400 w m. Nowakowo w ramach dwóch zadań inwestycyjnych:
Zadanie Nr 1 - przebudowa drogi gminnej w m. NOWAKOWO - III Kolonia - dz. nr 400; Zadanie Nr 2 - remont chodnika wzdłuż drogi gminnej na działce nr 400 w miejscowości Nowakowo, gmina Elbląg
Numer ogłoszenia: 206556 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Elbląg , ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2341884, faks 055 2340871.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane branży drogowej realizowane na działce nr 400 w m. Nowakowo w ramach dwóch zadań inwestycyjnych: Zadanie Nr 1 - przebudowa drogi gminnej w m. NOWAKOWO - III Kolonia - dz. nr 400; Zadanie Nr 2 - remont chodnika wzdłuż drogi gminnej na działce nr 400 w miejscowości Nowakowo, gmina Elbląg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane branży drogowej realizowane na działce nr 400 w m. Nowakowo w ramach dwóch zadań inwestycyjnych: Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi gminnej w m. NOWAKOWO - III Kolonia - dz. nr 400 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane branży drogowej na zadanie pn.: Przebudowa drogi gminnej w m. NOWAKOWO - III Kolonia - dz. nr 400 o długości 983,81m, położonej w miejscowości Nowakowo - III Kolonia, Gmina Elbląg i zlokalizowanej na działce nr 400 od pasa drogowego drogi powiatowej nr 1100 N do skrzyżowania z drogą gminną zlokalizowaną na dz. nr 477. Zadanie polega na wykonaniu: a) poszerzenia istniejącego pasa jezdni do szer. 3,50 m na całym odcinku oraz wykonaniu 5 mijanek na szer.1,50m; b) wbudowania warstwy pospółki o drobnym uziarnieniu o gr. 20cm; c) wzmocnienia podłoża poprzez ułożenie warstwy kruszywa naturalnego stabilizowanego d) mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm o gr. 25cm; e) ułożenia warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4,0cm; f) ułożenia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4,0cm; g) poboczy z mieszanki optymalnej o szer. 0,75m i gr. 10cm; h) przebudowy przepustów na zjazdach z rur HDPE o średnicy 400 i 500mm; i) przebudowy 25 sztuk zjazdów z drogi gminnej na posesje mieszkańców oraz pola uprawne; j) przebudowy 6 skrzyżowań z drogami gminnymi; k) przebudowy odcinka chodnika na istniejącej nawierzchni betonowej, poprzez ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej o gr. 6,0cm; l) regulacji rowów i skarp oraz wykonaniu drenażu i elementów odwodnieniowych. Zadanie Nr 2 - Remont chodnika wzdłuż drogi gminnej na działce nr 400 w miejscowości Nowakowo, gmina Elbląg obejmuje wykonanie następujących robót, m.in.: a) demontaż istniejącej zniszczonej nawierzchni chodnika b) wykonanie koryta o głębokości 30cm na powierzchni 663m2 c) wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej z pospółki - grubość po zagęszczeniu 10cm na powierzchni 663m2 d) wykonanie krawężników betonowych 15x30cm na ławie z oporem na podsypce cementowo-piaskowej na odcinku 527m e) wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej z na ławie betonowej z oporem na odcinku 472m f) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm na powierzchni 663m2 g) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej na powierzchni 663m2.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.80-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy składając ofertę muszą spełnić warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, polegający na wykazaniu się w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej trzech robót budowlanych, których przedmiotem była budowa, przebudowa, remont dróg kategorii publicznych o wartości, co najmniej 1 000 000,00zł brutto każda i łącznej powierzchni min. 15 000m² oraz załączy dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty i zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami są: poświadczenie wydane przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Spełnienie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy składając ofertę muszą spełnić warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj: - dysponują 1 wytwórnią mas bitumicznych wyposażoną w dozowanie składników przy użyciu wagi sterowanej automatycznie, o wydajności min. 100Mg/h zlokalizowaną w odległości gwarantującej czas transportu, od załadunku do wyładunku, nie przekraczający 1,5godz. z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury, - dysponują 1 mechaniczną układarką mas bitumicznych o wydajności skorelowanej z wydajnością otaczarki i posiadającą automatyczne sterowanie pozwalające na ułożenie warstwy zgodnie z założoną niweletą oraz grubością, elementy wibrujące (nóż i płyta) do wstępnego zagęszczania wraz ze sprawną regulacją częstotliwości i amplitudy drgań, urządzenie do podgrzewania elementów roboczych układarki, o szerokości min. 3,5m, - dysponują walcami do wałowania: min. 2 gładkimi, 2 ogumionymi, 1 wibracyjnym, - dysponują 1 mechaniczną skrapiarką umożliwiającą dozowanie ilości emulsji, - dysponują min. 4 samochodami samowyładowczymi przystosowanymi do przewozu mas bitumicznych z przykryciem skrzyni. Spełnienie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy składając ofertę muszą spełnić warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - min. 1 osobą na stanowisko Kierownik budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz doświadczeniem przy realizacji min. 3 zadań polegających na budowie, przebudowie, remoncie dróg, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każde; - min. 1 osobą na stanowisko Kierownik robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz doświadczeniem przy realizacji min. 2 zadań polegających na budowie, przebudowie, remoncie dróg, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każde. Spełnienie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy składając ofertę winni udokumentować: - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), - posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Spełnienie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia. Jeżeli z treści polisy-dokumentu nie wynika, że polisa została opłacona, w przypadku wyboru Wykonawcy, musi on dostarczyć przed dniem podpisania umowy dokumenty potwierdzające, że na dzień podpisania umowy polisa została opłacona (dowód wpłaty, potwierdzenie dokonania przelewu, potwierdzenie towarzystwa ubezpieczeniowego lub inne).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której będzie dokonany wybór Wykonawcy. Zmiana może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający określa warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w załączniku nr 10A i 10B do SIWZ - wzory umów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Elbląg, ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Elbląg, ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg sekretariat pok. nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi gminnej w m. NOWAKOWO - III Kolonia - dz. nr 400. Zadanie Nr 1 jest współfinansowane ze środków z dochodów budżetu województwa związanych z wyłączaniem z produkcji gruntów rolnych w ramach zawartej umowy nr 3/IG.I/14 z dnia 10.04.2014 r. Zadanie Nr 2 - Remont chodnika wzdłuż drogi gminnej na działce nr 400 w miejscowości Nowakowo, gmina Elbląg. Zadanie Nr 2 jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu osi 4 Leader działanie 413, Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013 na podstawie umowy o przyznanie pomocy Nr 00272-6930-UM1430056/13 z dnia 8 maja 2014 r. na operację pn. Zagospodarowanie terenu przy obiekcie filii biblioteki publicznej z funkcją świetlicy wiejskiej w m. Nowakowo.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie