Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510005650-N-2019 z dnia 10-01-2019 r.
Gmina Elbląg: Remont instalacji elektrycznej w budynku gminnym przy ul. Żeromskiego 2B w Elblągu w systemie zaprojektuj i zbuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 643906-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Elbląg, Krajowy numer identyfikacyjny 170747738, ul. ul. Browarna  85, 82-300  Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552341884, e-mail sekretariat@gminaelblag.pl, faks 552340871.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminaelblag.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji elektrycznej w budynku gminnym przy ul. Żeromskiego 2B w Elblągu w systemie zaprojektuj i zbuduj
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BD.271.08.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i zbuduj remontu instalacji elektrycznej w budynku gminnym przy ul. Żeromskiego 2B w Elblągu wpisanym do rejestru zabytków dnia 24.12.1992 w pozycji 242/92, tj.: opracowanie dokumentacji technicznej oraz roboty budowlane polegające na remoncie instalacji elektrycznej. Roboty budowlane realizowane będą w czynnym budynku użyteczności publicznej (m.in. przychodnia zdrowia). Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) Dokumentacja projektowa: Wykonanie projektu budowlanego, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów, w celu uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę 2) Roboty budowlane -remont instalacji elektrycznych: Remont, modernizacja instalacji elektrycznej z uwagi na jej zły stan techniczny oraz niespełnienie obecnie obowiązujących wymagań. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: Etap I: a) opracowania dokumentacji projektowej, dokumentacja musi być przedstawiona do akceptacji Zamawiającemu, b) wystąpienie w imieniu Inwestora do ENERGA-OPERATOR S.A z wnioskiem o wydanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej dla zwiększenia mocy przyłączeniowej dla przedmiotowego obiektu - w razie zaistnienia takiej konieczności, c) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń, w tym uzyskanie pozytywnej opinii od Konserwatora Zabytków w Elblągu, d) opracowania kompletnej dokumentacji projektowej – projekt budowlany oraz projekty wykonawcze w 4 egz. – dokumentacja projektowa musi być przedstawiona Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację, e) opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – w 2 egz. f) opracowania informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – w 2 egz. g) opracowania przedmiaru robót – w 1 egz. h) opracowania kosztorysu sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej – w 1 egz. i) dokumentacja projektowo – kosztorysowa musi być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie jednostki projektowej, że jest kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i pozwala na realizacje zadania, j) konsultowania przez projektanta z Zamawiającym na bieżąco rozwiązań projektowych w trakcie realizacji projektu w tym dobór materiałów oraz technologii, k) dokonanie wszelkich potrzebnych uzgodnień branżowych i administracyjnych, l) przygotowania odpowiednich dokumentów formalno – prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy, m) złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, opracowania stanowiące przedmiot umowy muszą być sporządzone przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, n) przeniesienie na Zamawiającego całości majątkowych praw autorskich do dokumentacji projektowej, stanowiącej przedmiot niniejszej umowy, na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1191 z późn. zm.), w tym także prawo do zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich Etap II: a) realizacji robót w oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę: - wymiana instalacji WLZ z ewentualną wymianą istniejących układów pomiarowych - wymiany instalacji elektrycznej: przyłącza kablowego, rozdzielnicy głównej budynku, rozdzielnic T-1, T-2, T-3, T-4, T-5, instalacji odbiorczych, złącza pożarowego z wyłącznikiem, montaż przycisków p.poż. - wykonanie remontu instalacji elektrycznej w gabinetach i pomieszczeniach – w zależności od stanu technicznego - wykonanie instalacji oświetlenia klatek z wykorzystaniem energooszczędnych źródeł światła i zastosowanie opraw awaryjnych - wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego z wykorzystaniem energooszczędnych źródeł światła - uzupełnienie powłok tynkarskich i malarskich - wykonanie pomiarów izolacji obwodów, natężenia oświetlenia, samoczynnego wyłączenia zasilania i oporowości uziemień - uzgodnienia w rejonie dystrybucji w zakresie rozplombowania i ponownego zaplombowania układów pomiarowych i pokrycie kosztów z tym związanych. - uporządkowanie terenu prac b) przedstawienie deklaracji właściwości użytkowych wyrobów budowlanych, materiałów, deklaracji, atestów, aprobat technicznych, koncesji i licencji wymaganych obowiązującymi przepisami itp., c) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, d) ustanowienie kierownika budowy, e) przekazanie obiektu Zamawiającemu po wykonaniu wszystkich robót określonych przedmiotowym zamówieniem i zdatnego do użytkowania, f) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej na nośniku CD.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50711000-2

Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 71320000-7, 45310000-3, 45420000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty instalacyjne (montaż i demontaż instalacji i urządzeń elektrycznych), - wykonanie pomiarów elektrycznych. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000 złotych (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) bez ograniczenia sumy gwarancyjnej przez podlimity.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 175058.14
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "Elektromet" Piotr Olejarczyk
Email wykonawcy: elektromet@elektromet.elblag.pl
Adres pocztowy: Gronowo Górne, ul. Perłowa 4, 82-310 Elbląg 2
Kod pocztowy: 82-310
Miejscowość: Gronowo Górne
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 269370.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 269370.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 269370.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Elbląg z siedzibą ul. Browarna 85 82-300 Elbląg; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Elbląg jest Pan Piotr Sadowski, e-mail: piotr.sadowski@gminaelblag.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych