Gość
Zamawiający |
Ogłoszenie nr 510005650-N-2019
z dnia 10-01-2019 r.
Gmina Elbląg: Remont instalacji elektrycznej w budynku gminnym przy ul. Żeromskiego 2B w Elblągu w systemie zaprojektuj i zbuduj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 643906-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Elbląg, Krajowy numer identyfikacyjny 170747738,
ul. ul. Browarna
85,
82-300
Elbląg, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
552341884, e-mail
sekretariat@gminaelblag.pl, faks
552340871.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminaelblag.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji elektrycznej w budynku gminnym przy ul. Żeromskiego 2B w Elblągu w systemie zaprojektuj i zbuduj
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BD.271.08.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i zbuduj remontu instalacji elektrycznej w budynku gminnym przy ul. Żeromskiego 2B w Elblągu wpisanym do rejestru zabytków dnia 24.12.1992 w pozycji 242/92, tj.: opracowanie dokumentacji technicznej oraz roboty budowlane polegające na remoncie instalacji elektrycznej. Roboty budowlane realizowane będą w czynnym budynku użyteczności publicznej (m.in. przychodnia zdrowia). Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) Dokumentacja projektowa: Wykonanie projektu budowlanego, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów, w celu uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę 2) Roboty budowlane -remont instalacji elektrycznych: Remont, modernizacja instalacji elektrycznej z uwagi na jej zły stan techniczny oraz niespełnienie obecnie obowiązujących wymagań. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: Etap I: a) opracowania dokumentacji projektowej, dokumentacja musi być przedstawiona do akceptacji Zamawiającemu, b) wystąpienie w imieniu Inwestora do ENERGA-OPERATOR S.A z wnioskiem o wydanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej dla zwiększenia mocy przyłączeniowej dla przedmiotowego obiektu - w razie zaistnienia takiej konieczności, c) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń, w tym uzyskanie pozytywnej opinii od Konserwatora Zabytków w Elblągu, d) opracowania kompletnej dokumentacji projektowej – projekt budowlany oraz projekty wykonawcze w 4 egz. – dokumentacja projektowa musi być przedstawiona Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację, e) opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – w 2 egz. f) opracowania informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – w 2 egz. g) opracowania przedmiaru robót – w 1 egz. h) opracowania kosztorysu sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej – w 1 egz. i) dokumentacja projektowo – kosztorysowa musi być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie jednostki projektowej, że jest kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i pozwala na realizacje zadania, j) konsultowania przez projektanta z Zamawiającym na bieżąco rozwiązań projektowych w trakcie realizacji projektu w tym dobór materiałów oraz technologii, k) dokonanie wszelkich potrzebnych uzgodnień branżowych i administracyjnych, l) przygotowania odpowiednich dokumentów formalno – prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy, m) złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, opracowania stanowiące przedmiot umowy muszą być sporządzone przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, n) przeniesienie na Zamawiającego całości majątkowych praw autorskich do dokumentacji projektowej, stanowiącej przedmiot niniejszej umowy, na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1191 z późn. zm.), w tym także prawo do zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich Etap II: a) realizacji robót w oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę: - wymiana instalacji WLZ z ewentualną wymianą istniejących układów pomiarowych - wymiany instalacji elektrycznej: przyłącza kablowego, rozdzielnicy głównej budynku, rozdzielnic T-1, T-2, T-3, T-4, T-5, instalacji odbiorczych, złącza pożarowego z wyłącznikiem, montaż przycisków p.poż. - wykonanie remontu instalacji elektrycznej w gabinetach i pomieszczeniach – w zależności od stanu technicznego - wykonanie instalacji oświetlenia klatek z wykorzystaniem energooszczędnych źródeł światła i zastosowanie opraw awaryjnych - wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego z wykorzystaniem energooszczędnych źródeł światła - uzupełnienie powłok tynkarskich i malarskich - wykonanie pomiarów izolacji obwodów, natężenia oświetlenia, samoczynnego wyłączenia zasilania i oporowości uziemień - uzgodnienia w rejonie dystrybucji w zakresie rozplombowania i ponownego zaplombowania układów pomiarowych i pokrycie kosztów z tym związanych. - uporządkowanie terenu prac b) przedstawienie deklaracji właściwości użytkowych wyrobów budowlanych, materiałów, deklaracji, atestów, aprobat technicznych, koncesji i licencji wymaganych obowiązującymi przepisami itp., c) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, d) ustanowienie kierownika budowy, e) przekazanie obiektu Zamawiającemu po wykonaniu wszystkich robót określonych przedmiotowym zamówieniem i zdatnego do użytkowania, f) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej na nośniku CD.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50711000-2
Dodatkowe kody CPV:
45262690-4,
71320000-7,
45310000-3,
45420000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty instalacyjne (montaż i demontaż instalacji i urządzeń elektrycznych), - wykonanie pomiarów elektrycznych. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000 złotych (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) bez ograniczenia sumy gwarancyjnej przez podlimity.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|