Gmina Elbląg
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510161036-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.
Gmina Elbląg: Wykonanie ogrodzenia wraz z miejscami siedzącymi dla stadionu klubu B Klasy KS Zagłada Lisów w miejscowości Lisów, działka nr 13/53, obręb Drużno

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559229-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Elbląg, Krajowy numer identyfikacyjny 17074773800000, ul. ul. Browarna  85, 82-300  Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552341884, e-mail sekretariat@gminaelblag.pl, faks 552340871.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminaelblag.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie ogrodzenia wraz z miejscami siedzącymi dla stadionu klubu B Klasy KS Zagłada Lisów w miejscowości Lisów, działka nr 13/53, obręb Drużno
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BD.271.02.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres zamówienia uwzględnia lokalizację niezbędnej infrastruktury stadionu zgodnie z wymaganiami licencyjnymi PZPN dla drużyn grających w rozgrywkach B Klasy oraz obejmuje m.in. wykonanie: 1) wysokiego ogrodzenia części działki, które będzie jednocześnie wydzieleniem stadionu, dodatkowo w ogrodzeniu wykonane zostaną 2 bramy i 1 furtka, 2) stabilnego niskiego ogrodzenia pola gry, które będzie jednocześnie oddzieleniem od strefy dostępnej dla kibiców, dodatkowo w ogrodzeniu wykonane zostaną 2 furki i 1 brama, 3) piłkochwytów zlokalizowanych za bramkami 4) miejsc siedzących przeznaczonych dla kibiców gospodarzy drużyn grających w rozgrywkach B klasy trwale przytwierdzonych do podłoża. Miejsca siedzące będą stanowiły 16 ławek, na których będzie po 4 miejsca siedzące, 5) miejsc siedzących przeznaczonych dla kibiców gości drużyn grających w rozgrywkach B klasy trwale przytwierdzonych do podłoża. Miejsca siedzące będą stanowiły 2 ławki, na których będzie po 4 miejsca siedzące, 6) wyznaczeniu stanowiska noszowych wraz z miejscami siedzącymi dla noszowych jedna ławka z trzema miejscami siedzącymi oraz inne prace i działania zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp za pomocą: a) dokumentacji projektowej /zał. nr 11/, tj.: zał. nr 11.1 - projekt budowlany, zał. nr 11.2 - bioz, b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych /zał. nr 10/ a także w oparciu o: c) przedmiary /zał. nr 9/.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45342000-6

Dodatkowe kody CPV: 45212224-2, 45212221-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1–3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w opisie przedmiotu zamówienia poprzez równoważność, Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego, przy czym przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w dokumentacji projektowej pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego oraz zużycie energii przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie może być wyższe niż założone w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dany materiał/ urządzenie proponowane, jako równoważne nie jest prototypem tj. jest sprawdzone w działaniu w zastosowaniach podobnej natury i w warunkach przynajmniej takich, jak w planowanych robotach, pracuje na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów potwierdzających równoważność łącznie z wizytą na obiekcie, na którym są one użytkowane. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) bez ograniczenia sumy gwarancyjnej przez podlimity.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 154674.65
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „URBUD” Krzysztof Urbański
Email wykonawcy: biuro@urbud.eu
Adres pocztowy: ul. Gliwicka 230, 42-603 Tarnowskie Góry
Kod pocztowy: 42-603
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 190249.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 190249.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277840.49
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych