Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 560138109-N-2019 z dnia 05-07-2019 r.
Elbląg: Termomodernizacja budynku przy ul. Żeromskiego 2B
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: nr RPWM.04.03.01-IZ.00-28-001/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568957-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500141714-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500178339-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Elbląg, Krajowy numer identyfikacyjny 17074773800000, ul. ul. Browarna  85, 82-300  Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552341884, e-mail sekretariat@gminaelblag.pl, faks 552340871.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminaelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku przy ul. Żeromskiego 2B
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1)modernizację instalacji c.o., która obejmuje poprawę sprawności przesyłu poprzez montaż izolacji na rurociągach przesyłowych, montaż zaworów termostatycznych z inteligentnymi głowicami termostatycznymi, montaż zaworów podpionowych, wykonanie regulacji po modernizacji obiektu oraz wprowadzenie centralnego systemu monitorowania; 2)ocieplenie dachu budynku materiałem termoizolacyjnym; 3)wymianę stolarki okiennej na nową drewnianą z profilowanymi słupkami i ślemieniami oszkloną szybą zespoloną podwójną; 4)ocieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie budynku materiałem termoizolacyjnym. Ocieplenie ścian dotyczy wszystkich nieocieplonych ścian zewnętrznych kondygnacji podziemnych; 5)wymiana stolarki drzwiowej (drzwi zewnętrzne) na nową oszkloną szybą zespoloną podwójną. 6)ocieplenie wszystkich ścian zewnętrznych budynku przy użyciu materiału termoizolacyjnego (uzupełnienie powierzchni ściany). Ocieplenie ścian dotyczy wszystkich ścian zewnętrznych kondygnacji naziemnych. W ociepleniu uwzględniono modernizację cokołu.

II.4) Główny kod CPV: 45262690-4
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45320000-6,
45324000-4,
45420000-7,
45421100-5,
45312310-3,
45312311-0,
45261900-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30.04.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Termomodernizacja budynku przy ul. Żeromskiego 2B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego „Przemysłówka 03” Klecha Antoni,  przemyslowka@przemyslowka.com,  ul. Żytnia 1,  82-300,  Elbląg,  kraj/woj. warmińsko - mazurskie
IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1981613.06 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/09/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
sprostowanie oczywistej omyłki pisarskiej
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Należało sprostować oczywistą omyłkę pisarską i poprawić błędnie wpisaną do treści umowy kwotę netto wynagrodzenia. Błędny zapis: 1981613,06zł netto należało poprawić na kwotę właściwą: 1981614,20 zł netto. Kwota brutto wynagrodzenia pozostaje bez zmian.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych