ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Elbląg
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowego trwającego powyżej 3 miesiąceDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowego trwającego powyżej 3 miesiące

Szczegóły informacji

Wymeldowanie z pobytu czasowego trwającego powyżej 3 miesiące

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-10-10 13:30:43

Termin załatwienia

Niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Wiesława Bęben

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Elbląg ul. Browarna 85 , pokój nr 8

Telefon kontaktowy

55 234-18-84 w.40

Sposób załatwienia

Wydanie poświadczenia wymeldowania z pobytu czasowego trwającego powyżej 3 miesiące na stanowisku pracy

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Elbląg ul. Browarna 85 , pokój nr 8

Wymagane Dokumenty

wypełniony druk "zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące" - wymagane jest wypełnienie danych na oryginalnym druku pobranym w referacie
- poświadczenie zameldowania na pobyt czasowy
- dokument stwierdzający tożsamość
- wojskowy dokument osobisty lub zgłoszenie do rejestracji przedpoborowych

Czas realizacji

niezwłocznie

Opłaty

brak

Tryb odwoławczy

nie przysługuje

Uwagi

brak

Podstawa prawna

Art. 15 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 933 z późn. zm.)
- § 12 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm.)

« powrót do poprzedniej strony