Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Elbląg
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt czasowy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-10-10 13:15:33

Termin załatwienia

Niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Wiesława Bęben

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Elbląg 
ul. Browarna 85
pokój nr 8

Telefon kontaktowy

55 234-18-84 w.40

Sposób załatwienia

Zameldowanie na pobyt czasowy  na stanowisku pracy

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Elbląg 
ul. Browarna 85 
pokój nr 8

Wymagane Dokumenty

1.Wypełniony i podpisany formularz "zgłoszenie pobytu czasowego " (odrębny dla każdej osoby meldującej się, również dla dziecka) 
2. dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość
3. dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu lub budynku (może być: umowa cywilno - prawna, akt notarialny, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu).
w przypadku zameldowania się do nowo wybudowanego domu:
- zaświadczenie o nadaniu numeru budynku oraz decyzja o odbiorze budynku
4. W przypadku zgłoszenia zameldowania przez pełnomocnika dodatkowo
- pisemne pełnomocnictwo do zameldowania
- dowód osobisty pełnomocnika

Czas realizacji

niezwłocznie

Opłaty

1. Nie pobiera się opłat za dokonanie czynności dotyczących realizacji obowiązku meldunkowego
2. 17,00 zł - opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa ( w przypadku, gdy osoba zgłaszająca pobyt czasowy działa przez pełnomocnika)
Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstęnemu, zstęnemu lub rodzeństwu.

Tryb odwoławczy

nie przysługuje

Podstawa prawna

- ustawy z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 217, poz. 1427 z późn. zm.)

- Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z2013r. poz.267z późn. zm.)

Załączniki