Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Elbląg
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-10-10 13:15:33

Termin załatwienia

Niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Wiesława Bęben

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Elbląg ul. Browarna 85 , pokój nr 8

Telefon kontaktowy

55 234-18-84 w.40

Sposób załatwienia

Wydanie poświadczenia zameldowania na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące na stanowisku pracy

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Elbląg ul. Browarna 85 , pokój nr 8

Wymagane Dokumenty

wypełniony druk "zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące" -  wymagane jest wypełnienie danych na oryginalnym druku pobranym w referacie
- dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość
- wojskowy dokument osobisty lub zgłoszenie do rejestracji przedpoborowych
w przypadku cudzoziemca
- w przypadku ruchu bezwizowego: dokument podróży, tymczasowe zaświadczenie tożsamości, karta pobytu albo zezwolenie na zamieszkanie na czas oznaczony lub na osiedlenie się, bądź decyzja o udzieleniu zgody na pobyt tolerowany lub o nadaniu statusu uchodźcy w RP, zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego Wspólnoty Europejskiej
- w przypadku ruchu wizowego: wiza
w przypadku cudzoziemca, obywatela UE:
- karta pobytu obywatela UE albo zezwolenie na pobyt lub zezwolenie na pobyt czasowy
- dokument potwierdzający uprawnienia do lokalu lub budynku (umowa najmu, akt notarialny, wypis z księgi wieczystej).
w przypadku zameldowania się do nowo wybudowanego domu:
- zaświadczenie o nadaniu numeru budynku oraz decyzja o odbiorze budynku

Czas realizacji

niezwłocznie

Opłaty

brak

Tryb odwoławczy

nie przysługuje

Uwagi

brak

Podstawa prawna

Art. 9, 26, 29 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 933 z późn. zm.)
- § 6 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm.)

-ustawa z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm)

- ustawa z dnia 13.06.2003r. o cudzoziemcach (Dz.U. z 2006 r., Nt 234, poz. 1694 z późn. zm)

- ustawa z dnia 14.07.2006r. o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz o wyjeżdzie z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin (Dz.U. z 2006r. Nr 144, poz. 1043 z późn. zm.)

- Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)

- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.01.2007r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydania dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty (Dz.U. z 2007r., Nr 24, poz. 146 z późn. zm.)

- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1.06.2004r. w sprawie wojskowego obowiązku meldunkowego, obowiązku powiadamiania Wojskowego Komendanta uzupełnień oraz uzyskiwania zezwoleń na wyjazd i pobyt za granicą (Dz.U.z 2004r. Nr 140, poz. 1480 z późn. zm.)

- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnetrznych i asdministracji z dnia 12.08.2003r. w sprawie wzoru kart pobytu i dokumentów w sprawach cudzoziemców, formularzy, wniosków o ich wydanie lub wymianę oraz fotografii dołączonych do wniosku (Dz.U. z 2003r. Nr 150, poz.1461 z późn. zm)