Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Zameldowanie na pobyt stały w drodze decyzji administracyjnej
Wydział: Referat Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2008-10-10 13:36:25
Termin załatwienia
Zgodnie z KPA
Osoba kontaktowa
Wiesława Bęben
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Elbląg
ul. Browarna 85
pokój nr 8
Telefon kontaktowy
55 234-18-84 w.40
Sposób załatwienia
Wydanie decyzji administracyjnej
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Elbląg ul. Browarna 85 , pokój nr 8
Wymagane Dokumenty
wypełniony druk "zgłoszenie pobytu stałego"- wymagane jest wypełnienie danych na oryginalnym druku pobranym w referacie
- wniosek - załącznik nr 2
- dokument stwierdzający tożsamość
- zezwolenie na pobyt na terenie RP
Czas realizacji
Zgodnie z procedurą administracyjną
Opłaty
10 zł - od wydanej decyzji administracyjnej
Tryb odwoławczy
Odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji administracyjnej
Uwagi
brak
Podstawa prawna
Art. 47 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 933 z późn. zm.)
- Art. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635)
- § 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
- art.4 ustawy z dnia 14.11.2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 z późn.zm.)