ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Elbląg
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. windykacji opłat za gospodarowanie odpadami i pomocy publicznej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Elbląg

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansów

Data udostępnienia: 2016-01-28

Ogłoszono dnia: 2016-01-28 przez Maria Sobczak

Termin składania dokumentów: 2016-02-08 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2016

Zlecający: Urząd Gminy Elbląg

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyże ( m.in.: ekonomia, finanse, administracja, rachunkowość)
2) obywatelstwo polskie,
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
5) co najmniej trzyletni staż pracy,
6) znajomość przepisów ustawy  Kodeks postępowania administracyjnego,
7) znajomość przepisów ustawy o  podatkach i opłatach lokalnych,
8) znajomość przepisów ustawa ordynacja podatkowa,
9) znajomość przepisów o finansach publicznych,
10) znajomość ustawy o rachunkowości.
 
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość podstawowych programów komputerowych ( WORD,EXCEL),
2) komunikatywność i umiejętność radzenia sobie z sytuacjami stresującymi we współpracy z trudnym klientem,
3) umiejętność pracy zespołowej,
4) umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność, zaangażowanie i gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i samokształcenie,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie dokumentacji analitycznej z zakresu  opłaty za gospodarowanie odpadami,
2) terminowa ewidencja księgowa wpłat  i uzgadnianie z przypisem opłat w okresach miesięcznych ( od 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego uzgodnienie dotyczy),
3) sporządzanie okresowych sprawozdań i analiz z realizacji w/w opłat,
4) prowadzenie spraw z zakresu pomocy de mini mis i pomocy publicznej udzielanej podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą, w szczególności pomocy w zakresie podatków i opłat lokalnych,
5) sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu udzielonej pomocy publicznej.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
2) praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy lub CV,
3) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata dotyczącego kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków ( kombinacja dużych i małych liter), jakim Urząd Gminy będzie się posługiwał publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne w przypadku, gdy kandydat nie wyrazi zgody na to aby jego imię i nazwisko publikowane było na etapie postępowania konkursowego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia
7) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania
z uprawnienia, o którym mowa art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopad 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz. 120 z późn. zm.))
8) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie
9) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-02-08 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem : Dotyczy naboru na wolne stanowisko  urzędnicze ds. windykacji opłat za gospodarowanie odpadami i pomocy publicznej, należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Elbląg, ul. Browarna 85 pok. Nr 20, lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Elbląg , ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg w terminie do  08.02.2016 r. do godziny 15.00.
 
c. Miejsce:
Urząd Gminy Elblag, ul. Browarna 85 pok.20

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po  określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone aplikacje nie podlegają zwrotowi.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wynikach naboru będą  umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminaelblag.pl)  oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Elblągu ul.  Browarna 85.
Do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć pisemne oświadczenie o następującej treści :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w  przedstawionych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji- zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r. , poz. 2135 późn. zm.)
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony