Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko Urzędnicze ds. Funduszu Sołeckiego
Miejsce pracy: Elbląg
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Organizacyjny
Data udostępnienia: 2023-11-30
Ogłoszono dnia: 2023-11-30
Termin składania dokumentów: 2023-12-12 15:00:00
Nr ogłoszenia: 8/2023
Zlecający: Urząd Gminy Elbląg
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie*,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie min. średnie,
- prawo jazdy kategorii B,
- znajomość zagadnień związanych z ustawami:
- o samorządzie gminnym,
- o funduszu sołeckim
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- o finansach publicznych,
- Prawo zamówień publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność, umiejętność współpracy z klientem i w zespole pracowników,
- umiejętność organizacji pracy,
- samodzielność, gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór merytoryczny i kontrola nad wykonywanymi zadaniami w zakresie funduszu sołeckiego,
- przyjmowanie wniosków od sołectw, sprawdzanie ich poprawności i zgodności z przepisami,
- realizacja zaplanowanych wydatków, przygotowanie dokumentów dotyczących podjęcia postępowania w celu realizacji zamówienia publicznego,
- kontrolowanie ponoszonych przez sołectwa wydatków pod względem ich zgodności z planami finansowymi,
- przekazywanie zadań inwestycyjnych protokołem do referatu finansowego,
- udział w procedurach odbiorowych zleconych zadań z funduszu sołeckiego oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej do odbioru,
- współpraca z referatami Urzędu w zakresie przygotowania planów finansowych i rozliczeń funduszu sołeckiego,
- organizacja i udział w zebraniach sołeckich oraz przygotowanie niezbędnych materiałów merytorycznych z zakresu funduszu sołeckiego,
- nadzór nad realizacją przeglądów gwarancyjnych dotyczących działań wynikających z zakresu obowiązków,
- współpraca z referatami Urzędu w zakresie przygotowania niezbędnej dokumentacji w celu zgłaszania właściwym organom rozpoczęcia zakończenia zadań inwestycyjnych oraz remontowych wynikających z zakresu zadań na zajmowanym stanowisku,
- informowanie sołtysów o planowanych terminach realizacji zadań w poszczególnych sołectwach,
- sporządzanie planów zadań realizowanych w trybie zamówień publicznych w ścisłej współpracy z Kierownikiem Referatu Infrastruktury,
- współpraca z referatami Urzędu w zakresie przygotowania projektów umów zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych,
- współpraca z referatami Urzędu w zakresie przygotowywania materiałów merytorycznych do sporządzenia dokumentacji przetargowej;
- udział w pracach komisji przetargowej;
- przygotowywanie materiałów na posiedzenia Komisji i Sesje Rady Gminy,
- prowadzenie teczek rzeczowych wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz zasad dotyczących wewnętrznego obiegu dokumentów,
- zatwierdzanie i opisywanie pod względem merytorycznym faktur wynikających z zakresu obowiązków;
- archiwizacja wytworzonych dokumentów;
- wykonywanie innych czynności i zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń Kierownika Referatu Organizacyjnego oraz kierownictwa Urzędu Gminy.
w zakresie obsługi biurowej referatu
- przygotowanie korespondencji zewnętrznej Referatu,
- pomoc i zastępstwo w realizacji zadań związanych z obsługą Rady Gminy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce wykonywania pracy – Urząd Gminy Elbląg ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg i teren Gminy Elbląg.
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- w pełnym wymiarze czasu pracy,
- przewidywany termin rozpoczęcia pracy – styczeń 2024r.
- stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Elbląg,
- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) podpisany własnoręcznie lub elektronicznie,
- list motywacyjny podpisany własnoręcznie lub elektronicznie,
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – podpisany własnoręcznie lub elektronicznie - stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia,
- kserokopie dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia, ( fakultatywnie )
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie, kandydata o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane własnoręcznie lub elektronicznie - załącznik nr 2 do ogłoszenia,
- oświadczenie kandydata dotyczącego kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter), jakim Urząd Gminy będzie się posługiwał publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne w przypadku, gdy kandydat nie wyrazi zgody na to aby jego imię i nazwisko publikowane było na etapie postępowania konkursowego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia – podpisane własnoręcznie lub elektronicznie,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji stanowiący załącznik nr 4 – podpisane własnoręcznie lub elektronicznie,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. Ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W przypadku przekazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie własnoręcznie lub elektronicznie podpisanego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych.
- Brak podpisu na którymkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów stanowi brak formalny eliminujący kandydata z postępowania rekrutacyjnego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-12-12 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zaklejonej kopercie z dopiskiem : „Nabór na stanowisko urzędnicze – ds. Funduszu Sołeckiego” należy przesłać na adres: Urząd Gminy Elbląg ul. Browarna 85,82-300 Elbląg w nieprzekraczalnym terminie do 12.12.2023 r. do godz. 15:00. Decyduje data wpływu do siedziby tutejszego urzędu.
Dokumenty można również składać przez elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) urzędu utworzoną na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej ePUAP: /Gmina_Elblag/SkrytkaESP.
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Wójta Gminy Elbląg odrębnym zarządzeniem.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanie się do następnego etapu rekrutacji będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminaelblag.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Elblągu ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg.
Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu rekrutacji, powiadomimy mailowo lub telefonicznie.
Techniki i metody naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• test wiedzy (opcjonalnie),
• rozmowa kwalifikacyjna.
VII. Informacje dodatkowe:
- Przez złożenie dokumentów uczestnik naboru wyraża zgodę na poddanie się procedurze konkursowej.
- Informacji o konkursie udziela: Pani Dorota Białobrzeska Kierownik Referatu Organizacyjnego tel. 55 234-18-84 wew. 34.
- Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydata, który w drodze naboru zostanie zatrudniony na stanowisku ds. funduszu sołeckiego w Urzędzie Gminy Elbląg pozostaną w aktach osobowych.
- Zastrzega się możliwość unieważnienia postępowania konkursowego bez podania przyczyny.
- Dokumenty niezakwalifikowanych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy po zakończeniu naboru. Po upływie powyższego terminu dokumenty, które nie zostaną odebrane będą zniszczone.