Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowegoDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowegoSzczegóły informacji
Wymeldowanie z pobytu czasowego
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2008-10-10 13:30:43
Termin załatwienia
Niezwłocznie
Osoba kontaktowa
Wiesława Bęben
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Elbląg
ul. Browarna 85
pokój nr 8
ul. Browarna 85
pokój nr 8
Telefon kontaktowy
55 234-18-84 w.40
Sposób załatwienia
wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Elbląg ul. Browarna 85 , pokój nr 8
Wymagane Dokumenty
1. Wypełniony i podpisany formularz "zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego "
2. Dowód osobisty
3. W przypadku zgłoszenia wymeldowania przez pełnomocnika dodatkowo:
- pisemne pełnomocnictwo do wymeldowania
- dowód osobisty pełnomocnika
Czas realizacji
niezwłocznie
Opłaty
1. Nie pobiera się opłat za dokonanie czynności dot. realizacji obowiązku meldunkowego
2. 17,00 zł - opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa ( w przypadku, gdy osoba zgłaszająca wymeldowanie działa przez pełnomocnika)
Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu
Tryb odwoławczy
Brak
Uwagi
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego można złożyć w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadanie publiczne.
Podstawa prawna
Art. 15 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 933 z późn. zm.)
- § 12 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm.)
-ustawa z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych 9 dz.U. z 2002, Nr 101. poz. 926 z późn. zm)
- ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności ( Dz.U. z 2010 Nr 217, poz. 1427 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 1628 z póxn. zm.)
- Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz.U. z 2013r. poz.267 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 29 września 2011r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego ( Dz.U. z 2011r. Nr 220, poz. 1306 z późn. zm.)
- § 12 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm.)
-ustawa z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych 9 dz.U. z 2002, Nr 101. poz. 926 z późn. zm)
- ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności ( Dz.U. z 2010 Nr 217, poz. 1427 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 1628 z póxn. zm.)
- Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz.U. z 2013r. poz.267 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 29 września 2011r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego ( Dz.U. z 2011r. Nr 220, poz. 1306 z późn. zm.)