ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Elbląg
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt stały w drodze decyzji administracyjnej Drukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt stały w drodze decyzji administracyjnej

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt stały w drodze decyzji administracyjnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-10-10 13:36:25

Termin załatwienia

Zgodnie z KPA

Osoba kontaktowa

Wiesława Bęben

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Elbląg 
ul. Browarna 85 
pokój nr 8

Telefon kontaktowy

55 234-18-84 w.40

Sposób załatwienia

Wydanie decyzji administracyjnej

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Elbląg ul. Browarna 85 , pokój nr 8

Wymagane Dokumenty

wypełniony druk "zgłoszenie pobytu stałego"- wymagane jest wypełnienie danych na oryginalnym druku pobranym w referacie
- wniosek - załącznik nr 2
- dokument stwierdzający tożsamość
- zezwolenie na pobyt na terenie RP

Czas realizacji

Zgodnie z procedurą administracyjną

Opłaty

10 zł - od wydanej decyzji administracyjnej

Tryb odwoławczy

Odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji administracyjnej

Uwagi

brak

Podstawa prawna

1. ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych ( Dz.U. Nr 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zmianami)
2. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U.z 2000 r.  Nr 98 , poz. 1071 z póź. zm.)
3. ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zmianami)
4. Rozporządzenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłoszenia i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 257, poz.1743 ze zmianami)
5. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.  w sprawie  instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych ( Dz.U. z 2011 r.  nr 14, poz. 67 z późn. zm.)

« powrót do poprzedniej strony