ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Elbląg
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnejDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej

Szczegóły informacji

Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-10-10 13:40:55

Termin załatwienia

Zgodnie z KPA

Osoba kontaktowa

Wiesława Bęben

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Elbląg 
ul. Browarna 85 
pokój nr 8

Telefon kontaktowy

55 234-18-84 w.40

Sposób załatwienia

Wydanie decyzji administracyjnej

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Elbląg ul. Browarna 85 , pokój nr 8

Wymagane Dokumenty

wniosek - załącznik nr 1
- dokument potwierdzający uprawnienia do lokalu lub budynku (umowa najmu, akt notarialny, wypis z księgi wieczystej)

Czas realizacji

Zgodnie z procedurą administracyjną

Opłaty

10 zł - od wydanej decyzji administracyjnej

Tryb odwoławczy

Odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji administracyjnej.

Uwagi

brak

Podstawa prawna

1. ustawa z dnia 24 kwietnia 2010 r. o ewidencji ludności  ( Dz.U. Nr 2015 r.,poz. 388 z późn. zmianami)
2. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  ( Dz.U. z 2013 r. poz 267 z późn. zm.)
3. art.4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2015 r. poz. 783 z późn. zmianami)
4. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.  w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych ( Dz.U. z 2011 r.  nr 14, poz. 67 z późn. zm.)
« powrót do poprzedniej strony